Obchodní podmínky
platné pro službu Hlídací pes na webu softiq.cz/hlidaci-pes od 2.1.2025
Provozovatel
Službu Hlídací pes provozuje:
Ing. Martin Švejda
IČO: 21086231
Sídlo: Janského 559/13, 779 00, Olomouc – Povel
E-mail: info@softiq.cz
(dále jen „Provozovatel“).
Popis služby
Provozovatel poskytuje registrovaným uživatelům službu zasílání e-mailových upozornění na nové realitní inzeráty odpovídající jejich nastaveným kritériím.
Služba nabízí tři úrovně členství: Základní, Standardní a Prémiové. Úrovně se liší:
- maximálním počtem hlídacích psů,
- dostupností historie inzerátů,
- možnostmi detailní filtrace,
- frekvencí reportování.
Úroveň Základní je k dispozici zdarma po dobu 1 měsíce. Po uplynutí této doby musí uživatel upgradovat členství, jinak bude jeho účet automaticky pozastaven.
Nastavení a správa hlídacích psů
V rámci služby si uživatel může nastavit hlídací psy podle zvolené úrovně členství.
Uživatel může své hlídací psy kdykoliv deaktivovat ve svém uživatelském účtu.
Uživatel má možnost své členství kdykoliv zvýšit nebo snížit, případně úplně zrušit účet. Platby za aktuálně předplacené členství nejsou vratné, a to ani poměrnou částí.
Vznik a aktivace členství
Registrací na webu vzniká mezi Uživatelem a Provozovatelem smluvní vztah, který umožňuje bezplatné využívání služby po omezenou dobu.
Fakturace
Uživatel obdrží fakturu za provedenou platbu. Faktura je vystavena souhrnně za poslední tři platební období, přičemž na vyžádání Uživatele může být zaslána i dříve. Faktura je zasílána pouze těm subjektům, kteří řádně vyplnili všechny požadované fakturační údaje.
Zrušení služby
Uživatel může kdykoliv deaktivovat zasílání e-mailových upozornění odstraněním všech svých Hlídacích psů. Tím však nedochází ke zrušení členství – služba zůstává aktivní a po uplynutí aktuálního platebního období bude automaticky obnovena a stržena platba na další období.
Pro úplné zrušení účtu je nutné v uživatelském účtu kliknout na tlačítko „Deaktivace účtu“. Po úspěšné deaktivaci se Uživatel již nebude moci znovu přihlásit.
Omezení služby
Provozovatel se snaží zajistit co nejširší pokrytí realitních nabídek, avšak nezaručuje 100% doručení všech inzerátů z jednotlivých realitních serverů.
Služba funguje jako zprostředkovatel realitních nabídek z vybraných realitních webů. Uživatel si může sám zvolit, které zdroje chce sledovat, z dostupného seznamu.
Provozovatel nenese odpovědnost za obsah, správnost ani dostupnost inzerátů na těchto externích webech.
Odstoupení od smlouvy
Uživatel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodů. Odstoupení musí být provedeno výhradně e-mailem. Lhůta pro odstoupení začíná běžet od okamžiku uzavření smlouvy.
Pro platné odstoupení od smlouvy je nutné v e-mailu uvést e-mailovou adresu, pod kterou je účet veden,
Pro zachování lhůty postačí, pokud bude žádost odeslána před jejím uplynutím.
Peněžitá částka za probíhající platební období se nevrací, pokud již došlo k využití služby, např. pokud byl zaslán jakýkoliv report Hlídacího psa.
Reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád se vztahuje na poskytování služby hlídacího psa pro sledování nabídek nemovitostí. Reklamací se rozumí situace, kdy služba není poskytnuta v souladu s objednávkou nebo nefunguje dle specifikovaných parametrů.
2. Podání reklamace
Reklamaci je možné podat elektronicky na e-mailovou adresu info@softiq.cz.
Reklamace musí obsahovat:
- jméno a kontakt zákazníka,
- přihlašovací email,
- identifikaci hlídací psa, např. id, město, typ nabídky,
- popis závady nebo důvod reklamace,
- případné důkazy (např. screenshoty).
3. Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od jejího přijetí.
O průběhu a výsledku reklamace bude zákazník informován prostřednictvím e-mailu.
Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, poskytovatel služby nabídne:
- opravu chyby služby,
- prodloužení doby využití služby,
- vrácení poměrné části nebo celé uhrazené částky (pokud je to relevantní).
4. Omezení odpovědnosti
Reklamace nelze uplatnit v následujících případech:
- problém vznikl na straně zákazníka (např. chybná e-mailová adresa, špatné nastavení filtrů),
- služba nefungovala z důvodů vyšší moci (výpadek internetu),
- služba nefungovala z důvodů technických problémů na straně třetí strany - inzertních webech,
- zákazník nevyužil službu v období její platnosti.
Podmínky předplatného
Předplatné se sjednává na dobu neurčitou s měsíční automatickou obnovou. Po provedení první platby je předplatitelovi každý měsíc automaticky strhávána částka odpovídající zvolenému předplatnému, 75 Kč pro úroveň "PREMIUM", nebo 50 Kč pro úroveň "STANDARD", dokud si svůj účet nezruší. Předplatitel může své předplatné kdykoli ukončit primárně ve svém uživatelském účtu, nebo prostřednictvím e-mailu na adrese info@softiq.cz. Ukončení předplatného se projeví od následujícího zúčtovacího období. Již uhrazené předplatné za aktuální období není možné vrátit. Pokud si předplatitel nepřeje pokračovat v předplatném, je nutné jej aktivně zrušit. V opačném případě bude předplatné automaticky obnovováno a platby budou dále strhávány.
Opakovaná platba probíhá automaticky bez předchozího avíza předplatitele, a to ve výši a periodicitě uvedené při založení objednávky, maximálně do konce platnosti platební karty. V případě, že by opakovaná platba měla být v jiné výši, než bylo uvedeno v objednávce, bude předplatitel o takové změně informován s předstihem prostřednictvím e-mailu.
Platební údaje jsou uloženy na straně platební brány GoPay, která s údaji nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet).