logo

Obchodní podmínky

platné pro službu Hlídací pes na webu softiq.cz/hlidaci-pes od 2.1.2025

Provozovatel

Službu Hlídací pes provozuje:
Ing. Martin Švejda
IČO: 21086231
Sídlo: Janského 559/13, 779 00, Olomouc – Povel
E-mail: info@softiq.cz
(dále jen „Provozovatel“).

Popis služby

Provozovatel poskytuje registrovaným uživatelům službu zasílání e-mailových upozornění na nové realitní inzeráty odpovídající jejich nastaveným kritériím.

Služba nabízí tři úrovně členství: Základní, Standardní a Prémiové. Úrovně se liší:
  • maximálním počtem hlídacích psů,
  • dostupností historie inzerátů,
  • možnostmi detailní filtrace,
  • frekvencí reportování.

Úroveň Základní je k dispozici zdarma po dobu 1 měsíce. Po uplynutí této doby musí uživatel upgradovat členství, jinak bude jeho účet automaticky pozastaven.

Nastavení a správa hlídacích psů

V rámci služby si uživatel může nastavit hlídací psy podle zvolené úrovně členství. Může je kdykoliv deaktivovat ve svém účtu a své členství upravovat nebo zrušit. Platby za aktuálně předplacené členství nejsou vratné, ani poměrnou částí.

Vznik a aktivace členství

Registrací na webu vzniká mezi Uživatelem a Provozovatelem smluvní vztah, který umožňuje bezplatné využívání služby po omezenou dobu.

Fakturace

Uživatel obdrží fakturu za provedenou platbu. Faktura je vystavena souhrnně za poslední tři platební období, na vyžádání dříve. Faktura je zasílána subjektům, kteří řádně vyplnili fakturační údaje.

Zrušení služby

Uživatel může deaktivovat e-mailová upozornění odstraněním všech hlídacích psů, čímž služba zůstane aktivní. Pro úplné zrušení účtu je nutné kliknout na „Deaktivace účtu“. Po deaktivaci se nelze znovu přihlásit.

Omezení služby

Provozovatel nezaručuje 100% doručení všech inzerátů. Nenese odpovědnost za obsah a dostupnost inzerátů na externích serverech.

Odstoupení od smlouvy

Uživatel může odstoupit od smlouvy do 14 dnů e-mailem. Musí uvést email účtu. Peníze se nevrací, pokud již byla služba využita.

Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento řád se vztahuje na poskytování služby hlídacího psa. Reklamace znamená nefunkční nebo chybně poskytnutou službu.

2. Podání reklamace

Reklamace se podává na info@softiq.cz a musí obsahovat:
  • jméno a kontakt,
  • přihlašovací e-mail,
  • identifikaci hlídacího psa,
  • popis závady,
  • důkazy (např. screenshoty).

Podmínky předplatného

Předplatné se sjednává na dobu neurčitou s měsíční automatickou obnovou. Po provedení první platby je předplatitelovi každý měsíc automaticky strhávána částka odpovídající zvolenému předplatnému, dokud si svůj účet nezruší. Předplatitel může své předplatné kdykoli ukončit primárně ve svém uživatelském účtu, nebo prostřednictvím e-mailu na adrese info@softiq.cz. Ukončení předplatného se projeví od následujícího zúčtovacího období. Již uhrazené předplatné za aktuální období není možné vrátit. Pokud si předplatitel nepřeje pokračovat v předplatném, je nutné jej aktivně zrušit. V opačném případě bude předplatné automaticky obnovováno a platby budou dále strhávány.

Předplatné je měsíčně obnovováno automaticky:
  • Professional – 249 Kč
  • Premium – 89 Kč
  • Standard – 49 Kč

Opakovaná platba probíhá automaticky bez předchozího avíza předplatitele, a to ve výši a periodicitě uvedené při založení objednávky, maximálně do konce platnosti platební karty. V případě, že by opakovaná platba měla být v jiné výši, než bylo uvedeno v objednávce, bude předplatitel o takové změně informován s předstihem prostřednictvím e-mailu.

Platební údaje jsou uloženy na straně platební brány GoPay, která s údaji nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti v sektoru zpracovávání platebních karet).